Nya tag, Massor av träning och Fölse!!!

Jahapp så blev man 31...
Jeanette, född 81, fyllt 31...the best a man can get...?!?

Det hör ju vem som helst att detta är mitt år...det kan bara bli bra??!!

Bjöd mina underbara arbetskamrater på middag eftersom jag hade äran att jobba natt! Mysigt med lite gemenskap mellan turerna. Finaste V kom med blommor till jobb och jag i mitt halv-labila tillstånd blev så glad att tårarna sprutade...

Dagen efter blev det italienskt med de goaste vänner man kan ha! Vi satt där på restaurangen och åt och drack och skrattade och grät och hade det helt fantastiskt...precis så som det ska vara! Kvällen fick ju såklart avslutas på Lilla med goa drinkar!

Förutom det har jag hunnit med lite allt möjligt! Lilleman är iväg några dagar så i brist på sysselsättning har jag tränat och tränat! Sprungit, spinnat och gympat! Eftersom springa är det tråkigaste jag vet ska ni veta att jag var stolt som en tupp när fina S tvingat runt mig en hel 5 km runda! Vilken härlig känsla...tilläggas bör att vi fortsatte med en PW på 5 km till direkt efter!!

Nu är jag nerkrupen i sängen och ska försöka ladda lite inför ett 12 timmars pass på jobb imorgon!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1082718/images/2012/pic_504f9b9ee087c33c0e2d613f.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1082718/images/2012/pic_504f9bb6e087c33c158ca705.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1082718/images/2012/pic_504f9bc3e087c33c28115c6f.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Susanne

Phuh!
Tur att det är du nu! Hamnade av misstag på en blogg som heter likadant fast med blogspot. Com. Och det handlade om utbrändhet, fas3 och af handläggare. Jag tänkte: vad har hänt??? Men sen kollade jag adressen och är glad att du fortfarande är den positiva tjejen som jag känner även i motvind.
Grattis på fölsedagen i efterskott och
Stor kram!

2012-09-14 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback