Fiske, Jobbdagar och BFF:s!!!

Lunken fortsätter i Svedala på jobb! Så skönt att varva ner lite och inte riktigt stirra på i Malmötempo! Visst har vi att göra, men inte på samma vis.
Kommer in en runda till stan emellanåt och då är det helt plötsligt andra turer igen....bråk, oprovocerat våld och misär...nä härligt med 5 v på landet!!!

Det underbara vädret fortsätter oxå så i helgen fick grabbarna grus fiska en sväng på ön! P och Js pappa skötte fiskandet medan jag solade lite på en sten...kul hade dom!!!

Senaste veckan har Zak varit hos mig hela tiden eftersom hans Daddy J är på resa. Mysigt såklart men lite klyddigt när jag jobbar! Skönt att mormor och vänner finns...Förra natten sov lilleman hos P och J och sen var de och badade tillsammans i går. Mamma L uppdaterade mig lite då och då med bilder och igår hann jag till badet efter jobb! Det märks verkligen att pojkarna har börjat bli stora och att verkligen är allra bästa vänner...hur mycket skit och bus de än hittar på så står de alltid på varandras sida...underbara ungar minsann...
Imorgon fyller min skitunge minsann 6
år!!! Vart tog tiden vägen!?!?!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hittar faktiskt inte ord, jo förresten. Underbart, fantastiskt, vackert....total lycka.

2013-04-24 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback