Härliga helg, Röjar-Ralf och Gott!!!

Nu kom den där härliga helgen...lagom planerad...oxå ganska oplanerad...
Efter en galet lugn natt på jobb mös jag och 2 av mina fina arbetskompisar till det med lite drinkar och käk från Green Mango! Slurp!!!
Idag biobesök med en go vän och hans syskonbarn och så jag och lilleman såklart! Popcorn på tvären och lite myror i byxorna under tiden, den där Röjar-Ralf är en riktig goding tycker jag! Lillbus fick en ny kompis, ni vet sådär som bara barn kan...."Hej....?!" Och sen leker dom och pratar som dom känner varann utan och innan...underbart!
Efter bion bjöd mormor på middag på Jensens! God köttbit och lilleman slängde ner sin mat såfort det var möjligt så han sen kunde få ta den där mjukglassen med ALLT på....
Kvällen har vi spenderat med bästa kompisarna framför mello med lite UNO-spel mellan varven....

Vi fick förresten varsin för tidig alla hjärtans present av mormor idag, jag från min absoluta favoritaffär när det gäller att pynta loss lite och tillochmed själva presenten var sååå fin! Lilleman fick en bok! Tack mormor...vi kunde inte hålla oss ända till torsdag!

Ikväll kallar sängen ganska tidigt så vi kan komma upp i tid imorgon så vi orkar gå i pyjamasen hela dan ;)

Kraaaam❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback