Mys, Regn och Trötter!!!

En hel hel med bara mys...inte mycket planerat mer än ett kalas för Z hos finaste tjejen A igår som han inte träffat sen i somras! Nu skulle i alla fall A fira sitt kalas och bjöd hela sin klass och lillemannen...tänk så tuff han var när han såklart skulle på kalaset med 27 barn han aldrig träffat...
A tog hand om honom och schasade bort en kille som ville sitta sidan om henne vid middagen eftersom " Z faktiskt inte känner någon här utom mig så han måste sitta sidan om mig" <3




Det ena ledde till det andra och självaste fölseprinsessan följde med oss hem för lite lek! På kvällen blev det spontanmiddag hemma hos A:a föräldrar! Suuupertrevligt! Det är alltid mysigast när man inte planerat så mycket på nåt konstigt vis! A och Z fortsatte sitt mys och drack "vitt vin" till maten! Helt plötsligt hör vi gentlemannen Z säga till sin bordsdam "Ska det vara lite mera vin!?"
Älskade ungar...
Kvällen blev lång och det var en trött brandman som fick asa sig ur sängen till jobb i morse...vi andra snusade vidare till 10!

Idag har vi haft pyjamasen på heeela dagen! Myst och plockat lite, förberett middagen och bara tagit det lugnt! Nu är grannpojken här och leker lite och jag drar mig i soffan! 
Imorgon jobb och på tisdag åker kärleken och jag till Prag för ännumer mys ❤️

Kommentarer
Postat av: milottan

Jedna pivo heter 1 öl och vino för vin. Man är ihop med en tjeck ju! Håll i plånboken, ryggsäcken på magen gäller här. Och njut. Ska Ni besöka Carlsbron, finns det ett ställe som är markerat. Tror det finns en turistskylt där. Håller Ni båda två på den punkten som är markerad och pussas samtidigt så återkommer Ni tillsammans till Prag igen. haha, det har stämt för Zdenek och mig iaf. De säger att på den bron kom svenskarna och invaderade men tjeckiska soldater kunde med lilla Jesus hjälp skicka hem svenskarna igen. Ni kommer att se massor av små Jesusfigurer i souveniraffärerna.
Hoppas få höra lite om Er resa härinne. Kram och ha så kul! Milott

2013-10-13 @ 17:28:04
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback