Hösten är här, På väg tillbaks och Underbara minnen!!!

Idag är nog sommaren slut...på riktigt...det ser ut så när man tittar ut genom fönstret och det kändes så när jag följde Lilleman till skolan! Ja minsann...skolan, ni läste rätt! Vår underbara unge är numera skolpojke!!! Han har börjat förskoleklass på Berga och känner sig större än störst <3
 
 
 
Har varit snålt med uppdateringar över sommaren...det är det bästa tror jag med att ha en egen blogg, att man minsann uppdaterar den och lägger in inlägg precis när man själv vill. Man kanske inte ska räkna med att bli "blondinbella" gällande statistiken över hur många som läst inlägget, men man får i alla fall bestämma själv. Jag hoppas och planerar dock att bli lite mer aktiv nu igen till hösten.
 
Sommaren som gått har varit otroligt härlig. Så många fina dagar, långa varma sommarnätter och känslan av att bara vara. Har varit duktig på att träffa människor som betyder mycket för mig/oss, äta massor av god mat i härligt sällskap, bada kvällsbad, sova med balkongdörren vidöppen, och bara njuta av den otroliga sommaren. Finaste M tog också med mig till underbara Kreta för en veckas vuxentid...bara vi och massor av lyx...välbehövligt och vi kommer leva på det länge länge...<3
 
Kan omöjligt berätta om varenda go liten detalj från vår sommar, men ni får lite bilder som vanligt så ska vi se om jag kan bli lite oftare återkommande hädanefter med bättre uppdateringar.
 
Har hört att några inte gillar att min blogg bara är positiv, precis som att jag skulle leva ett helt problemfritt liv...mitt råd till er som känner så är att sluta läsa, mina bekymmer och problem delar jag med dem som står mig närmst, här vill jag bara lägga ut saker som gör mig glad och det är ju jag som bestämmer eller hur!?!
 
 
Känns gott att vara tillbaks! Ses igen alldeles, alldeles snart! Kram och ta på en mysig kofta i höstrusket!

Kommentarer
Postat av: Maja

Undrar ju....vem är "finaste M" ?? :)

2013-09-16 @ 10:16:34
Postat av: Anonym

Härliga sommar, nu en lika härlig höst. Föresten den där fisken ser ju super god ut.

2013-09-23 @ 09:46:29
Postat av: Lotta

Var inte meningen att bli anonym. Kram,kram från stora syster.

2013-09-23 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback