6-år, Kärlek och Ögonklydd!!!

Tänk att vår fina fina kille har hunnit bli 6 år. Igår den 25 april...världens finaste dag!!! Det blev en härlig dag med presenter och ballonger i sängen på morgonen, gooood långfrulle, och sen hämtade vi Daddy J och fafa vid tåget när de kom hem från NY! Var en runda i leksaksaffären där lilleman själv fick välja ut LEGO från morfar och L. Lyckan var gjord!
Tittar på alla bilder av den finaste ungen i världen och blir alldeles varm i hela kroppen när jag tänker på hur mycket han betyder och har betytt för mig...ALLT...underbara lilla unge!!!

Tror ni inte att jag vaknade idag igen med kladdigt öga...fjärde inflammationen senaste tre-fyra veckorna....började nästan böla så ledsen jag blev...hatar att vara små-sjuk länge. Tar hellre en riktig dunderförkylning i några dagar och blir frisk sen! Nu struntar jag i vilket och har börjat träna igen...spinning de senaste två dagarna och nu om en liten stund blir det en löprunda!

Kram på er och ha en mysig helg, själv tillbringar jag min på jobb...nattetid i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback