Pang-Pang, Hjälpreda och Vila!!!

Minsann, med jämna ( om än lite långa) mellanrum kommer jag tillbaks här på bloggen med ett inlägg!
Hösten går väl mer eller mindre sin normala gång, inte så mycket händer, bara ekorrhjulet som vanligt. Jag är ju en av de lyckligt lottade som gillar detta, så för mig är det ganska skönt. Lite mycket jobb har det väl varit precis nu en period så jag har inte kunnat träffa min Lilleman så mycket som jag vill. Han har däremot haft det hur bra som helst eftersom han och Daddy J har varit på lite "lill-semester" hos farfar och W och bara myst.
 
Var iväg på ett lite oväntat äventyr häromdagen dock...polisen håller på med ett litet test där jag ska vara med och nu skulle det genomföras ett litet test före det riktiga testet som kommer bli av i början av nästa år. Förklarar mer sen när jag vet mer, men lite kort handlar det om att skapa sig en uppfattning om hur bra människor som inte har skjutvana är på att skjuta. Superkul att få vara med verkligen, men också lite obehagligt att stå där och skjuta med tanke på att det är för att se hur lätt JAG skulle kunna skjuta ihjäl nån.
Hahaha...tycker nog själv att jag ser galet tuff ut i mina gummistövlar....;)
Har fått en riktig liten hjälpreda härhemma. Lilleman ska hjälpa till med ALLT. Lite tålamod av mamman krävs, men han är så jädrans duktig! Skala potatis till exempel...skalar så blodet rinner på fingertopparna, men på med ett plåster och på det igen...det är minsann rätta takter det, det gillar jag!
Har lagt mig tidigt om kvällarna ett tag. Så himlans skönt och faktiskt välbehövligt. Tror faktiskt att vi ska gå lite i ide när det är så mörkt som det är nu...och varför sitta uppe när det bara är en massa skit på tv. Nä, ner i loppelådan och somna till en bra bok...det är grejer det! Dessutom har jag tagit tag i träningen ordentligt igen. Skönt att vara igång och hela króppen säger TACK!
Nu får jag väl göra som resten av Sverige och titta på lite fotboll! Kram och Natti
 
 
 

Kommentarer
Postat av: milottan

Det ser farligt ut med skjutningen. Låter dock spännande med testet. Tur att Du har hjälpreda i köket. Ha det skönt i höstmörkret. Kram

2013-11-20 @ 14:53:26
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com
Postat av: Lotta

Gummistövlarna!!!Det är inte dom som får dig att se galen ut.

2013-11-22 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback