Sommartider, Semester och Sol/Regn!!!

Jaja...vet att jag är dålig på uppdateringen....man men, nu är jag ju här!
Sommaren är verkligen igång. Ja, jag vet att det är svinkallt idag just och att det regnat som bara den de senaste dagarna, men visst är väl sommaren här i alla fall...
Jag har hunnit med en härlig veckas semester till fina Turkiet med Lilleman och momo! Sol, bad, god mat, gott vin, shopping och viiiila! Det var precis som det skulle....sol, sol, sol i stora lass och Lilleman har blivit som fisken i vattnet. Simskolan har verkligen hjälpt till, men en vecka i poolen gjorde susen för simmaren!
Så roligt att resa med honom nu när han blivit så stor. Han har pratat danska, engelska och minsann lite turkiska också...provat massor av ny mat, skaffat nya vänner och verkligen fått uppleva Turkiet...härligt!
 
Tack fina fina momo för en supermysig vecka tillsammans med de finaste minnena och de gladaste skratten på länge <3
I övrigt har vi verkligen försökt njuta av de fantastiska dagarna som varit, bara "varit" liksom...slängt oss iväg till stranden när tillfälle getts, härliga middagar på balkongen, vaktande i lagunen, skogsmys, grill med finaste vänner och goa ungar, glass var och varannan dag...PRECIS så som jag vill att livet ska vara på sommaren...enkelt men oj så härligt och på nåt sätt lite opretantiöst! Slänger in lite goa bilder på allt möjligt mys
 
 
Massor av bilder som vanligt och en förhoppning om att det inte dröjer riktigt lika länga till nästa gång!
 
Nu, knäcke och te innan nattidags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback