Hej igen, Bilder och Ögonkladd!!!

Jodå minsann, här kommer jag igen...händer mycket och ibland bara lite, men jag trivs! Precis som det är...
 
Lyckades få en härlig ögoninflammation i mitt vänstra öga...fick medicin, men vaknade idag av att även andra ögat kladdat igen....toooookig!!!! Jaja, jag biter ihop och fortsätter droppa medicin....
 
Har jobbat i helgen, bra helg faktiskt. Lugnt och skönt, tid att fixa grejer man annars har svårt att hinna med. Ambulansen i Svedala har blivit skurad både på in och utsidan och allt ligger exakt där det ska! Härligt tycker jag.
 
Satt och tittade på mina bilder i mobilen, blev glad bara av att se dom. Härliga bilder med så mycket glädje och mys...tänker däeför att jag slänger upp en hel jädrans massa bilder i en go kavalkad så får ni titta om ni vill...såhär har jag haft det senaste tiden:
 
 
Idag står det massor av fix på schemat, innan jag ska hämta hem mina dryga 20 kilo kärlek från dagis <3
 
Kram på er och på återseende inom kort hoppas jag   // Jeanette
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback