Jobb, Jäkla skitväder och Jordgubbar!!!

Jobbat mycket...några veckor är det lite lugnare och inte så mycket jobb och sen är det lite mer under några veckor! Helgnätterna är överstökade för denna gången...galet mycket att göra och jag är så otroligt glad att jag äntligen lärt mig sova på dagarna! Sover och sover och vaknar inte förrän klockan ber mig! Underbart att inte känna sig som att man ständigt är bakfull utan att kvällen före fått känna av berusningen...;)
Har roligt på jobb, skrattar ofta åt allt vad det innebär med långa pass, konstiga patienter, utebliven mat och stress....det bör såklart förändras, men tillsammans tar vi oss igenom det faktiskt oftast med skratt!

Mår bra! Underbara unge...underbara arbetskamrater och vänner, underbar familj...Det regnar och snöslaskar ute och visst är det ett jäkla skitväder, men det känns inte så tungt...det bara konstateras att det är ett jäkla skitväder men det är ändå okej! Härligt....

Köpte med oss ett paket jordgubbar hem idag, tände alla ljus och duschade varmt innan vi smörjde in oss i kokosolja....tror man kan lura sitt sinne lite med värme, kokosdoft och smaken av jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback