Mycket nu, Flytt och Jobb!!!

Dålig uppdatering som vanligt...
Just nu är livet inte riktigt det roligaste jag kan tänka mig! Jobbar mycket, lägenheten ska tömmas och fixas, vattenläcka i min nya lägenhet som inte drabbar mig mer än att det är en massa jobb som görs och skitar ner nåt alldeles förskräckligt....inte så roligt att kombinera med nattjobb och dåligt med sömn!!! Såklart är det oxå mycket känslor förenat med att den fina lägenheten vi bott i nu inte finns kvar så länge till...en riktig svacka kan man väl kalla det!

Försöker hitta fina stunder att ta tillvara och de finns ju såklart oxå! Har återigen jobbat på barnmässan för 4:e året i rad! Mysigt och roligt som vanligt!
Goe middag hos momo med lilleman, och övriga fina fina stunder med mitt underbara charmtroll på jorden...som numera är ett ganska tandlöst sådant!


Kommentarer
Postat av: Milottan

Det är en sorg det också. Det är bra att Du försöker se det positiva i situationerna och att Ni har kul på jobb, verkar det som. Att ha en tandlös gullunge förgyller ju också tillvaron. Fast tillåt Dig att vara ledsen också. Det är ok! Tänker på Dig! Kram Milott

2012-11-10 @ 05:57:04
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com
Postat av: mamam

Skickar massa kramar. Hoppas det känns lite bättre igen. Kramar

2012-11-14 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback