Julen börjar infinna sig, Förhoppningsvis lugnet oxå och Ledig helg!!!

Nu är lägenheten (den gamla) överlåten till ny ägare! Jätteskönt att slippa fixa och trixa och betala dubbla hyror, men usch vad konstigt på samma gång...
Är otroligt trött efter allt och sover så mycket jag bara kan för att förhoppningsvis återhämta mig snabbt! Har lovat mig själv att december ska bli lugn och njutningsfull...inte en massa stirr! Bara lugn och mys med nära och kära!
Denna helgen är jag LEDIG! Med det menar jag att det inte står ett enda ord i min almanacka varken lördag eller söndag...underbart och välbehövligt! Lilleman är här och vi har börjat adventsmysa så mycket vi bara kan! Pepparkakshus och julpynt i köket ikväll och imorgon fortsätter vi pynta resten av vår lilla lya! Allt i lugn och ro...
Har även pyntat min fina bil....;)

Nu ligger bus i min säng och tittar på lite film, jag ska ta ett fotbad och sen krypa ner nära, nära...älskade lilla unge...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback