Livet, Underbara liv och Längtan efter sommaren!!!

Här är jag igen! Lite uppehåll då och då, men tack för att ni stannar och tittar in då och då! Längesen sedan sist som vanligt när jag blir lite upptagen av livet. Mycket jobb, men också mycket ledighet som jag försöker njuta av utan att vara uppkopplad mot omvärlden konstant!
H-dynge stod på schemat denna långledighet. Bara vara, laga god mat som vanligt och vara med dom som ligger mig extra varmt om hjärtat....lilla familjen! Daddy J och Busungen! Träffade också vänner för en supermysig grillkväll i den svenska "sommaren"!
Min fina, fina C har kommit hem från ett halvår i kriget! Är så glad att ha henne hemma hos mig igen och träffades ikväll för en go "catch up" på Ballen! Bubbel, Parma, Mozzarella, Jordgubbar och sååå mycket skvaller! Är säkert alldeles smutsig i öronen efter allt skitsnack ;) Nädå, mest bara redogörelser för allt som hänt oss båda under tiden! Lillemannen var tröttis efter en busdag på dagis så han var så nöjd med popcorn och film för att sen krypa ner och nanna i sängen som jag snart också ska hoppa ner i, då Daddy J är ute på buuus ikväll!
Har en liten hemlis för er som jag ska avslöja i veckan, lite bus på gång på jobb som ger mig lite bubblor i magen, men håll ut, jag lovar att återkomma såfort jag kan!
Förresten fick lilleman post häromdagen! Han blir så glad när han kommer hem och där finns brev som bara är till honom! Tack snälla mofa för din fina tanke, vi längtar tills vi ses!
Nähä minsann, har jobbat två riktigt jobbiga nätter på rad nu och idag bestämde sig min granne för att riva sin vägg just när jag skulle få sova lite....därför kallar sängen på mig nu...HÖGT!!!
Natti på er och håll tummarna för att den riktiga sommaren är på intågande snart!

Kommentarer
Postat av: Richard

Det låter spännande med det buset ;-) jag väntar med spänning

2012-06-11 @ 00:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback