Den försvunna soffpotatisen, Heja mig och Myshelg!!!

Jo minsann, nu är hon igång på riktigt! Löp/PW runda i fredags, träning i flygande tefats gropen i lördags innan frulle och ett super spinningpass på F&S idag!!! Jippiiiieee!!! Det känns så skönt att ha börjat träna på riktigt igen!!! Lever ett rörligt liv redan med lillemannen och allt bus, cykelrundor, lekplatser osv, men jag har längtat efter MIN träning!! Ääälskar spinning, finns ingen annan träning som jag kan pressa mig så i, och som jag svettas...härligt!!!



Helgen har i övrigt varit helt oplanerad, sovmorgnar, morgonmys och bara ta dagen som den kommer! Blev en runda till stan igår med lite diverse inköp, och idag hemmafix och fotbollsträning.

Kram på er! Nu ska jag snart krypa ner med en go bok inför jobb imorgon bitti!!!

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback