Avslöjandet, Fortsatt träning och Klippning!!!

Jahapp! Nu ska ni få veta om det där jag lovade...buset på jobb! Bus och bus, egentligen är det inget bus....vill ni veta??!!! Okej!
Jag ska vara med i en ny tv-serie på tv3 som kommer sändas i höst. Det kommer heta SOS Sommar, och vara liknande alla andra sådana program som ni säker redan sett lite av. Ni vet, SOS Gute, SOS 112 och sånt. Skillnaden är att dessa avsnitten kommer vara en hel timme istället för en halv och det kommer visas 16 avsnitt. I Malmö på ambulansen är det tre par som ska följas under sommaren och jag är en av dessa personer! Hahaha, helt galet tycker jag i alla fall. Vi har varit på möte med producenterna idag och är fyllda av spänning och fjärilar i magen! Superroligt ska det bli, men också en stor utmaning tror jag!
Har tyvärr redan tidigare i livet fått smaka på hur det kan gå när man "syns" lite i media och har därför bestämt mig för att lösenordsskydda bloggen nu under sommaren så att bara människor jag känner till kan läsa! Hoppas på att ni förstår och orkar titta in ibland ändå! Skicka bara ett meddelande till min telefon, FB eller mail så ska ni få ett meddelande med lösenordet i såfort jag fixat till det! Var inte rädda för att höra av er även om vi inte är "närmsta vänner", jag vill gärna ha alla er som läser kvar!

Jodå, träningen har tagit fart och har också fortsatt änsålänge! Har tränat olika men mycket senaste veckan:
Fredag-PW/löprunda
Lördag-Träning i flygande tefats gropen
Söndag-Spinning
Måndag-PW/löprunda
Tisdag-Vila
Onsdag-Vila
Idag-Spinning
Känns gott att vara på gång. Kroppen tackar och tar emot!
Ikväll har det bara varit mys framför tvn och ett långt härligt bad efter träningen! Snart kallar sängen och imorogn förmiddag ska kalufsen bli sommrig och fin! Alldeles för längesen jag slingade loss så det ska bli såååå härligt!

Förresten körde lilleman och jag upp en vända till fina goa vännen häromdagen! Där blev det mys, tjejsnack, pankaksbak och kaffe i solen! Härligt härligt!!!
Natti Natti...och glöm inte höra av er om lösenordet! Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Jag känner en kändis! Jag känner en kändis! Hahaha! Så himla roligt. Jag följer dig gärna här på bloggen och sen på tv i höst :)



Och du! Bra jobbat med träningen! Visst är det skönt när man kommer in i det?!



Ha det bäst, kram!

2012-06-15 @ 06:12:42
URL: http://mssjollan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!



Jag vill gärna fortsätta att läsa bloggen =)

2012-06-15 @ 15:55:04
Postat av: Fafa

Ente nåt jävla lösenord här ente... då får d va så... ente nog med att hon tänker fylla min Hårddisk o tillika ente mej... Love You ...Anyha... Fafa

2012-06-17 @ 22:45:51
Postat av: Peter Holmström

Så kul. :)
Ska kika när det börjar sändas.
Meddela när det är dags.
Hoppas du får en riktigt bra sommar.
Själv är det fullt upp med läger 3 veckor till innan semestern tar vid.

Ha det gott.
Peter

2012-07-06 @ 13:28:08
Postat av: Jessica (Prahl) Hörström

Hej Jeanette. Vad duktig du är som tränar så flitigt. Och vilken fin liten kille du har fått! Jag vill gärna fortsätta följa dig på bloggen. Kram till dig Pärlan. Minns du när vi gjorde egna radioprogram som små?

2012-07-06 @ 23:08:23
Postat av: Anna

Åh! Vill så gärna ha lösen till din blogg! Saknar den!
Kram

2012-07-10 @ 01:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback