Kotletter, Trötter och Nytt liv!!!

Måste berätta det sötaste! Igår pratade jag och Daddy J om mat och nämnde ordet kotlett. Lillemannen säger då helt plötligt: På Bolibompa säger dom kotlett när man har målat!
Vi fattade såklart ingentin och frågade hur han menade??
"-Jo om nån har skickat in en bild till Bolibompa heter det kotlett!
Fortfarande lite svårt att förstå och vi börjar dessutom tvivla på att han vet vad han pratar om. "Lilla gubben, vad menar du, det finns inget som heter så??
"- Jo, om man målar en bild på sig själv och skivar den till Bolibompa så säger dom att nån har skickat in ett självkotlett! (Självporträtt)
Underbara, goa unge...så många härliga tankar och funderingar så jag blir alldeles galen av kärlek!!!



Nu är jag minsann trötter efter mååånga tidiga morgnar, men oj, vad jag njuter av att vara hemma med familjen heeeela kvällarna,hämta på dagis, handla, laga middag, mysa i soffan, bada och natta!!! Dock skönt att ha nån kvällstur i veckan. I morse lyckades jag försova mig till 06 istället för 05.20...brukar köra hemifrån 06! Undan gick och från att jag slog upp ögonen i sängen 06 tog det mig 25 minuter innan jag var innanför dörrarna på resurs, dessutom före alla andra!!!


Nu är det fotbollsskola som gäller innan vi ska käka middag!!!  God afton och på återseende


Kommentarer
Postat av: Fafa

Läst den 5 ggr nu.... #1 !

2011-09-15 @ 21:17:09
Postat av: Momo

Ja, han är bara så underbar, det är bara ni som inte fattar!

2011-09-17 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback