Sol i hjärtat, Snörvel och Mörker!!!

Nu har vi varit på vår goa, goa semester. Eller rättare sagt kom vi hem för en vecka sedan, men har inte riktigt kommit loss här på bloggen. Det är konstigt det där att verkligheten bara kommer tillbaka samma sekund som man stiger ur planet. Utbildningar, jobb, dagis, handla, tvätta....blääää! Veckan på Kap Verde var iallafall det mest underbara på länge. Lillemannen har verkligen njutit i fulla drag även han. Och Daddy J och jag njöt såklart vi också! Momo blev firad på sin fölseda och livet var allmänt bara super!!!

Bjuder på en liten bild-BonAnZA!!!!























































Stort TACK goa momo för en uuuunderbar vecka på Boavista!!! Lever länge på den solen nu när rusket har börjat komma! Dessutom har jag förälskat mig totalt i landet. Härliga människor och fantastiskt klimat och allt!!!

Idag är jag hemma från jobb och snörvlar och hostar, kunde dessutom inte prata ett enda ord i morse, och ni som känner mig förstår ju att det måste vara nåt allvarligt fel då... ;) Som tur är har rösten börjat komma tillbaks!

Ses alldeles snart igen! Solkramar från mig och väkomna tillbaks!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Ryberg

Zak är ju alldeles fantastisk söt! Krya på dig Pärlan!

2011-11-03 @ 16:22:08
Postat av: Charlotte

Usch! Det såg inte alls trevligt ut!;) JAG VILL OCKSÅ VARA BRUUUUUN!!

2011-11-03 @ 16:35:14
Postat av: fexan

Men guuuuuuuuuuuuud så härligt det ser ut. AVUNDSJUK!!!!! Fan va snygg du e i bikini. Bra jobbat vännen. Hoppas du mår bättre nu. Puss o kram

2011-11-05 @ 10:15:53
Postat av: Fafa

2011-11-05 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback