Våfflor, Galen dag och Puss!!!

Vilken dag det varit idag. Ibland har vi mycket att göra och ibland är det alldeles GALET!! Idag var det GALET!! In och ut på akuten med den ene efter den andre...vissa var sjuka, andra inte...som vanligt, britsarna var helt slut hade ingenstans att göra av dom stackars patienterna!!! Phu!!! Vi hade turen att hinna få i oss lite mat jag och min kollega M...annars var det bara att tuta och köra fram och tillbaks!
Fick en puss av goe E genom rutan på bilen innan det var dags för ett nytt larm...



Den nästippen och dom läpparna satt sedan kvar på rutan under eftermiddagen om jag skulle bli sugen igen....hahaha!!!

Ska jobba imorgon natt och ville käka våfflor med lillemannen så jag fixade med mig grejer hem. Daddy J skulle iväg och repa, så vi satte igång våffeljärnet på ballen (balkongen) och vispade lite grädde, satte fram sylt och tände ljus! Myyyyyysch på hög nivå blev det. Åt tills vi storknade båda två!!! SLURP!!!



Härligt är det med en massa vårkänslor i lufte! Samtidigt blir man ganska trött när det nu äntligen börjat bli lite ljus. Kroppen är liksom rastlös och vill hitta på nåt heeela tiden. Lillemannen är heeeelt slut efter sina dagar ute på dagis. Häromdagen när vi hämtade honom var surare än någonsin. Vi undrade båda vad som var fel, men en minut efter att vi kom hem hittade vi honom såhär i soffan och det hör verkligen inte till vanligheterna:



Förresten! Idag kämpade Daddy J med att försöka lära lillemannen när han fyller år. Han tjatade om att det är den 25: april och lillemannen försökte och försökte men hade svårt att komma ihåg. När de hållt på en stund säger  Daddy J hoppfullt:-" Om en kompis till dig på dagis frågar när du fyller år, vad svarar du då??"
Lillemannen tänker ett tag och svarar.-"Det får ni fråga min pappa om!"
Hahaha, återigen klockrent....goa lilla unge!!!!!

Nu ska jag slänga mig i soffan tills jag hoppar ner i loppelådan...kramen!!!

Kommentarer
Postat av: Momo

Ja, han har då svar på allt! Man riktigt ser hur hjärncellerna rör sig när han tänker ut något så fyndigt!

2011-03-25 @ 19:21:34
Postat av: MamaM

haha, vad klok han är lillkillen!!!



vi fick också våfflor i fredags, men av någon anledning var Ebba inte lika förtjust som jag hade trott att hon skulle vara... knasiga barn!



Hoppas din taxi-löne-helg inte blir alltför överjävlig.



kramen

2011-03-26 @ 21:41:39
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback