Hej igen, Trötthet och Punka!!!

I natt har det varit äventyr på jobb. På väg ut på larm small det till och vi fick världens punka. Där stod vi, mitt ute på inre ringen utan luft i vä fram. Efter en timmes väntande kom dock däckfirman till vår undsättning och 5 minuter efter det var allt fixat och klart igen. Det händer hur mycket konstigt som helst på mitt jobb och man kan i alla fall inte kalla det förutsägbart!!

Sov gott när jag väl kommit hem, men eftersom jag ska vara på jobb imorogn bitti igen och hålla en utbildning fick jag ju tvinga mig upp i tid. Det har resulterat i TRÖTTHET, varenda gång jag har satt mig ner under eftermiddagen har jag somnat. Läskig känsla tycker jag för det är jag minsann inte van vid!

Nu ska jag i alla fall krypa ner och sova "sju kvart i timmen" som min lilla mamma brukar säga...tänk om det hade varit möjligt!!

Puss och natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback