Klart, Bästaste och Bubblor!!!

Så ja, då var det klart! Blöjan är av och pottan används flitigt. Visst händer det ett litet missöde nångång då och då, men inte ofta precis! Hahaha, det är klart att det var så det skulle gå till. Varför lär man sig aldrig?!?! Man kämpar och tjatar och tjatar inte och mutar och mutar inte, men ingenting händer. Sen skiter vi i det, köper tre paket blöjor till priset av två på Willys och VIPS så ska ungen inte ha blöja mer....KÄRLEK!!! Duktiga duktiga lilleman!!!

I måndags och tisdags var det dags för oss att njuta av Daddy J:s julklapp från mig. Vi lämnade lillemannen till momo och drog ner tilll Ystad Saltsjöbad för en massa mys. På med badrockarna och tofflorna, en kall öl och bubbel, bastande, badande och viiilande!!! Härligt. På kvällen fick vi en super 3-rätters middag och sen blev det bums i säng. Upp och åt en härlig frukostbuffe för att sedan hinna spáa oss lite till innan vi körde hem igen! Sååå härligt vi hade det! Konstigt vad fort tiden går bara...



Nu har det varit jubb igen i två dagar, imorgon bjuds det på en fredag natt i malmö stad! Ibland är jag såå trött på alla patienter. Käns ibland som att vi inte gör nån skillnad och ibland käns det som att vi kör taxi som ni vet sedan innan. Sen ibland så händer det något...någon liten sak händer som gör att jobbet plötsligt är det bästa jobbet man kan ha. Det är konstigt att det har blivit så lätt att bland alla "taxi-turer" glömma bort att man räddat en annan människas liv...eller de gånger jag faktiskt har fått vara med när det föds en ny människa till världen och JAG har fått vara den första att ta emot den...Hmmmm, tänker väldigt mycket på vad jag vill med mitt liv för tillfället?!?!?!Dessutom vill jag att ni ska veta att jag världens bästa arbetskompisar!!! Skrattar väldigt mycket på mitt jobb!



Jaja, huvudsaken är att jag vet PRECIS vad jag vill med mitt privata liv...och det bästa av allt är att jag vill ha det just så som jag redan har det...hur skulle man kunna vilja nåt annat???!!!



Nu får det bli soffan med te och knäcke!!! Kramm po er!!!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Blidde d Ednaförsök?

2011-02-17 @ 21:43:04
Postat av: MamaM

jag kan förstå att taxi-turerna tär på dig, förstår inte att folk inte vet bättre alltså! det finns faktiskt bilar som är taxis på riktigt!!!

Förstår att du kan grubbla på framtiden och livet och vad som ska hända - i know the feeling! Men, tack och lov, är allt precis som det ska privat, det är en ynnest!

kramar

2011-02-22 @ 21:19:03
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback