Pannkaka, Pappa lilla och Gräsänka!!!

Min lilla pappa är sjuk! Hans dumma rygga spökar med honom och man vet inte riktigt vad det är som är fel. Ligger på sjukhuset i alla fall och jag hälsar på så ofta det finns tid och möjlighet! Hoppas på att det snart kommer ett besked så man får veta! Alltid värre när man inte vet på nåt sätt...
Kram till dig pappa!!!

                                         kram 
Daddy J däremot är iväg på litta jubb ikväll så lillemannen och jag har myst loss. Med tanke på att jag de senaste TVÅ veckorna har jobbat mer än 100 timmar så är det mysigt att vara tillsammans med riktigt kvalitet! Tog ett långt varmt bad när vi kom hem och sen blev det favoriten pannkakor. Eller rättare sagt letade jag fram min gamla "plätt-lagg" och gjorde finfina hjärtformade plättar!

Avsmakning av grädden!

Hårt jobb!!!!

Mys resultat!

Nu ligger lillemannen och kan inte somna. Han hittade en liten prick på smalbenet som gjorde lite ont....tur att Xylocainsalva finns, det botar alla krämpor!

Snart ska jag krypa ner! Har varit duktig på att lägga mig riktigt tidigt dessa veckorna när jag jobbar som en galenpanna! Skönt att ha sovit ordentligt i alla fall!

Kram och snart natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback