Kärlek, Fem år och Middag!!!

Kan ni tänka er, idag är det minsann 5 år sedan jag och Daddy J blev ett!!! 5 år är kanske inte jättelänge, men när man ser hur världen ser ut idag med alla som flyttar isär så tycker jag nog ändå att det bär lite respekt med sig. Vi har dessutom lyckats med att hålla ihop under "småbarnsåren" då många förhållanden går åt pipan har jag läst.
Visst har vi delade meningar ibland och visst bråkas det så det ryker ur fönsterna nån gång ibland, men inte EN enda gång under dessa åren har jag känt att jag inte har velat vara kvar längre. Att vi tillsammans har ett mysigt hem med en liten perfekt busunge som VI har gjort tillsammans av våra kroppar betyder för mycket att bara kastas bort. Att den lilla busungen dessutom är full av kärlek måste ju betyda att vi är en bra "match"...
Skulle lite damm i hörnorna eller odiskad disk kunna förstöra det....ABSOLUT inte!

Nädu Daddy J, jag älskar dig massor mest, älskar vår familj massor mest, våra myskvällar massor mest och allt annat som vi har upplevt och upplever tillsammans varje dag massor mest! Tack för att du älskar mig tillbaka...
                                                                
Ikväll har vi minsann fått rosor av varandra och sen har jag likt en prinsessa blivit bjuden på gooood middag här i Limhamn. Räkor i vitlök och en smaskig pepparbiff av oxfilé!

Min fina utsikt för kvällen:
Min fina...


Morsan!

Nu är lillemannen (som blivit passad av famo några timmar) nattad och vi ska slänga oss i soffan för mera mys...film och en god bit choklad...självklart i mjukisbyxor!

Kram på er från prinsessan

Kommentarer
Postat av: Fafa



Myser ...Love Rules!

2010-10-08 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback