Tröttnar ni, mer sol och härliga kvällar!!!

Är rädd för att ni ska tröttna på mig och mina inlägg, jag har ju inte så mycket att berätta eftersom alla dagar när jag inte jobbar ser ut ungefär likadant...ungefär såhär:

Mmmm

Men....det är ett kärt problem ska ni veta! Vi har det så himla bra, badar och myser i solen och i de underbara kvällarna så mycket vi bara kan.
Har bestämt mig för att som mina goa vän L sa: "maxa sommaren"!!! Det innebär att bada tills man är som ett russin, sola tills man är en pepparkaka, grilla tills det kommer kol ur andedräkten, dricka "rosse" i kvällsolen tills det gungar lite under fötterna och såklart att snusa på lillemannens solvarma hud så ofta det bara är möjligt!!!
Var i Skanör hela dagen i förrgår och avslutade med räkor på balkongen, lekte med L:s pojkar hela dagen igår och sprang nakna i regnskuren på dagen. Avslutade på kvällen med grillning hos dom...
Idag är det jobb som gäller, men kvällen ska avslutas i Höllviken där Daddy J ska spela. L följer med så det blir nog en flaska rosse...(rosé för er som inte listat ut det).

Händer lite annat kul ihelgen även om jag ska jobba heeeela helgen, men det berättar jag om senare!!!

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: jane löfvall

Vilka gooo boys du har sweetie! They look like dom trivs eller hur? Underbart! kram

2010-07-16 @ 10:25:34
Postat av: Birgitta Hansson

Ja, visst är livet underbart när man får bada, sola, äta glass, grilla och bara njuta hela tiden! Må så gött önskar Gittan

2010-07-16 @ 12:33:10
Postat av: Momo

Passa på och njut och ta vara på dagarna.

2010-07-16 @ 20:18:48
Postat av: kusin med sina boys

vi tröttnar aaaaaldrig! :-)

2010-07-20 @ 09:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback