Trollunge, Tjockis och Lördagsmys!!!

Tycker ni det ser ut som att lillemannen är lite långhårig: (fafa, jag frågar inte dig för ditt svar är inte relevant)



Nu blev han i alla fall superduper fin och ser superduper stor ut. Han är ingen bebis längre vå lillfis. Myyys. Vi var som vanligt hos en barndomsväns mamma som hjälpte till. När jag frågade Z om vi skulle klippa oss nån annanstans som var lite närmre hemma svarade han: -"Nä, jag klipper mig hos Serstin, det är bra där"
Sötare än någonsin blev han och han tycker det är såååå skönt att slippa ifrån den låååånga luggen:





Hahaha, den nya I-fånen är ganska kul faktiskt. Med den kan man göra nästan allt. Såhär skulle jag se ut om jag inte hejdade mig på julabordet tex:



I fredags åkte en gammal kompis med mig i ambulansen. Han jobbar på SOS i Göteborg och tyckte det var roligt med att vidga sina vyer lite. Trevligt trevligt! O han körde, jag vårdade och J satt i luckan!!!





Dagen igår bjöd på att hjälpa momo lite inför julen. Lyckades också handla lite nya julakläder! Kul kul!!! På kvällen hade lillemannen och jag mys med gotte och täcke i soffan!

Nu ska det ätas varma bullar och havregrynsgröt innan vi ger oss ut i snön för lite bus!

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Momo

Nu är han verkligen ingen babys längre, jag menar Zak, inte dom andra två. Vissa blir aldrig vuxna!

2010-12-19 @ 13:02:38
Postat av: Jonas

Jäklar va det jobbades och jag trivdes bra i luckan.

2010-12-19 @ 21:06:59
Postat av: Fafa



Inga Kommentarer Dååå !

2010-12-20 @ 20:08:31
Postat av: Momo

När jag tittade en gång till på dig så kom jag och tänka på Humle och Dumle.

2010-12-20 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback