Massa snö, Tyskland och Korvmys!!!

Jesus amalia vad mycket snö det är överallt. Kallt som attan är det också. Har haft långkallingarna och fårafi---n på jobb för att inte frysa. Vissa är ju tjusigare än andra i sin, men det är ju ingen skönhetstävling...eller???




Kom hem iförrgår efter en superduper trevlig resa med jobb-laget till tyskland! Om det är kallt här så var det minsann sviiiinkallt där. Hamburg by night var frys, frys, frys!!! God middag, många skratt och mys på hotellet på kvällen är vad ni får veta om resan...för övrigt: What happend in Hamburg, stays in Hamburg!!!

Efter en lååång hemresa pga all snö var det lite slött härhemma igår. Lillemannen och jag var dock en runda på Limhamn för att handla lite. I går kväll kom söta J hit och åt goemiddagen med oss! Myyyysch på hög nivå. Lillemannen och jag tog oss en korv när vi var ute ändå till lunch.

Idag är det bus med grabbarna Grus som gäller nu på fm och i em bär det av till kalas med släkten. Lillkusinen J har blivit 15!!!

Har tyvärr problem att ladda upp bilder här igen...fattar ingenting, men tror att det beror på själva bloggsidan. Tur jag kunde ladda upp den vackra bilden på mig själv i alla fall...?!?!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

What happend in Hamburg, stays in Hamburg!!!



Hamburg=Syndens Näste ! Beatles...usw.



jag vet , goa tös... Du e helt klart snyggast i Kåren... om du går till final så får du låna min "byfånemössa"

men den e ente billig... Kram , GrrPa



2010-12-04 @ 23:16:57
Postat av: Henrik

Visst är du snyggas i stan med den mössan. Inte ens försvarets slår ambulansens mössa. Hamburg och Reeperbahn ojoj förstår att det stannar där ;-).

2010-12-05 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback