Tillbax igen, Mys och Snart tre!!!

Jaha! Då var hela familjen tillbaks i stan efter en mysig helg po lanned! Daddy J och Z åkte ner på dagen i fredags och jag kom efter vid 7 när jag slutat jobba. Varmrökt lax, mys och bara ta det lugnt.
Lördagen bjöd ju inte precis på fullt så vackert väder som det varit tidigare i veckan så det blev en lååång lat frukost innan vi sov lite middag. Till lunch satte vi fart på familjen och gick ut ändå för att grilla lite korv och för att lillemannen skulle hjälpa fafa att sätta potatis i grönsakslandet. (fiiina bilder finns, men ha tålamod...det verkar som att det inte är långt kvar) Kvällen bjöd på dansk fläskestek och lördagsgodis!

Mmmm!

I söndags åkte vi direkt till lilla L som fyllde 4 år. Där blev det grillade hamburgare och starka goda korvar. Efter fick vi en supergod glasstårta från glassfabriken! Slurp!!!

Igår bjöd dagen på jubb och sen en kvällspromenad med en kopp te hos L när hennes pojkar hade somnat! Mys, mys och stegräknaren visade 11026 steg när jag gick och lade mig. Jag är nöjd!

Nu är det dags att ta tag i denna dagen och se vad den har att erbjuda! Har en hel del att fixa med denna veckan eftersom vår lilla skitunge fyller TRE år på söndag....oj, vad fort det har gått!

Kram på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback