Partaj, Mors dag och bakfylla!

Igår blev det partaj hos S o N. Supertrevlig kväll med god mat och trevligt sällskap, mycket gott att drick, massor av dans och en massa skitsnack! Det var en sån där härlig kväll när verkligen alla på festen bestämt sig för att ha roligt och så blev det också!

Värden själv!  Goa kollegan och vännen!  Alla var kanske inte lika glada och positiva...

Idag har man kanske inte mått sådär himlans bra, och dessutom har det ju varit en VARM dag också och tyvärr blev jag lite gnällig över värmen eftersom att jag nog hade behövt lite kyla idag. Men, men jag vill inte gnälla för gud vad jag har längtat egentligen!
Idag blev det påfyllnad av mitt fina armband...Mors dag....ett Z och en "fransk lilja" som får symbolisera scoutliljan. Det blir bara finare och finare! J hade fixat och lillemannen kom springande till mig och gav mig det med tillägget: Det är min presenst också mamma!

Känner mig tyvärr tröttare än ett helt ålderdomshem och bara orkar inte skriva mer till er idag!

Kram och Natti väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback