Picnic, Vattenslang och Älskar dig pappa!

Idag har det varit en lugn och mysig dag. Pappa J ska spela i Västervik i en vecka så han skulle åka i förmiddags. När han hade packat sin väska och åkte, satt Z i sin vagn på trottoaren och skrek: "Hej då pappa, Hej då pappa, Älskar dig pappa, Kör försiktigt, Älskar dig pappa!"
Så goa dom är dom små liven, tårarna rann längs kinderna på en liten mamma som jag och pappa var lyckligast i världen när han åkte iväg! Saknar honom gör vi redan båda två väldans mycket!

Lillemannen och jag gick hem till P med familj. Hade från början väldigt stora planer på vad dagen skulle innehålla, men vi bestämde oss för en lugn dag och slarvade bort tiden i trädgården. Sååå himlans mysigt det blev. Z har sprutat med vattenslangen i timmar, picnic på gräsmattan med supergod lunch och lite hoppande på studsmattan. När vi skulle gå hem erbjöd L mig att låna deras ena bil i några dagar när J är borta. TACK snälla L det är verkligen uppskattat. Alla barnen skulle in och mysa lite i bilen innan vi körde iväg!

Picnic  Hoppelihopp!  Hoppelihopp!  Mys i bilen!

Nu är det natti för mig som gäller! Hörs igen så fort jag har en liten stund över!


Kommentarer
Postat av: kusinen

åh! tårarna rinner nästan på mig med. goooding! leon hälsar till zak.

kram från tjockisen!

2009-07-08 @ 10:50:43
Postat av: Pappa J

Saknar min fina familj...Luv U/ Pappa J

2009-07-08 @ 14:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback