Jubb, Jubb och Lunch vid 15-tiden!

Phu, sitter på jobb! Har haft massor idag och fick "lunch" vid 15-tiden! Jaja, nu är det lite lugnt en stund så jag passar på att blogga lite.

Hade med mig en kille på ambulansen en fredagnatt för ett tag sen som tog lite bilder till nåt projekt. Tänkte att jag skulle dela med mig till er så att ni får se lite av en vanlig dag i bilder.


Här har vi precis fått larm och rullar ut från stationen. Lite att fixa med på vägen så att man säkert hittar och så att SOS-alarm vet att vi är på väg.
På väg...

Väskan som vi har med oss in till alla patienter! Väger typ 20-kilo och är full av bra saker om man skulle behöva rädda ett liv eller nåt...
Tungt!

Här sätter jag nål på en skadad patient! (Kul och lärorikt att se sig själv jobba på bilderna, man har ju ingen aning om hur det ser ut)

Blää...

Jaja, jag återkommer säkert snart igen! Nu får det jobbas lite till innan hemgång!

Pusssålänge Hejsålänge!!!

 


Kommentarer
Postat av: Fafa

Jag kommer ihåg när jag fick ett 11 tums spik rätt genom foten... det va bloa d ...

2009-12-15 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback