Tiden rullar, Jular och Nytt År!!!

Oj, oj, oj, vad tiden bara rullar iväg! Här hinns det inte med någon blogg ibland (hur många gånger har jag börjat mina inlägg typ såhär!!??)
Här har det i alla fall firats jul i alla möjliga och omöjliga konstallationer...med familj och utan familj, med alla härliga människor som finns i mitt liv! Faktiskt blev det en mysigare och bättre jul än jag nånsin vågat hoppas på! Tack alla underbara människor runt mig för det, ni är alla ovärderliga! Julafton spenderades på jobb, men det var mysigt det oxå!

Nyår spenderades med goa goa tjejerna från akuten! Fantastisk mat, massor av god dryck och dans så det var blåsor på fötterna dan efter! För er som undrar kan jag säga att den absolut sämsta dagen att få vinterkräksjuka på är nyårdagen...åtminstone om man är ute efter sympati....blä! Jaja, det var ju oxå en form av detox att inleda det nys året med... Det tog iallafall hårt, sov i två dygn efter att kräkkavalkaden tagit slut, men nu är det nya tag igen!
Helgen har varit mys med andra fina vänner och lilleman och det nya året har tagit sin början...

Slänger in lite bilder i en himla röra...lite för att det är så det är! Det enda som är säkert är att alla som finns med eller som funnits med i livet kring mig här i helgerna har en alldeles speciell plats i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygg i rött.

2013-01-07 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback