Jobbnatt, Solsken och Vår på "ballen"!!!

Vilken fantastisk dag idag...sol, sol, sol och man kunde känna värmen i vi den när den svepte förbi...lycka!!! Så himla härligt...

Har sålt min ögonsten, moppen idag! Gjorde lite ont i hjärtat, men samtidigt gjorde det mig lycklig att det blev till en 15-årig tjej som håller på att ta sitt kort och hade sparat för att kunna köpa sin egen frihet...min moppe!!!

Ligger en stund och vilar på soffan på jobb! Har kört 5 timmar konstant inne i stan men är nu i Svedala igen, bara åtta timmar kvar nu tills det är dags att gå hem...förhoppningsvis är några av de timmarna vila...!?

Med våren kom min tokighet för balkongen! Min egen lilla oas...min lilla trädgård! Pelargonerna är omplanterade och utsatta, lite nya möbler och mys...den är invigd med både kvällsmat och en seeen frukost! Underbart...
Kram på er och sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback