Livet, Tulpaner och Vår!!?

Livet rullar på...jobbat lite natt sen sist, men nu äntligen gått in i en period på 2 veckor nästan med bara dagpass! Skönt!!!
Är med i ett projekt i Fosie stadsdel, där utvalda ungdomar i stadsdelen ska få lära känna olika människor som använder uniform på sitt arbete...Människan Bakom Uniformen (MBU) Uppstart igår med fika och samarbetsövningar...jättekul!!!

Sen sist har jag förutom jobb träffat vänner och familj som gör mig glad! Utebus, innefika och massor av prat!!! Städade ut vintern i helgen som gick och satte in massor av tulpaner...köpte några själv, men har oxå fått så fina tulpaner som gör mig såååå himla glad <3
Idag ska lilleman och jag mysa...en liten fikatur till stan och sen hämtar vi hem bästa kompisarna för lite bus o kvällsmat!
Ha en mysig dag !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback