Eld, Kick-Off och Hemmamys!!!

Hemkommen idag efter en härlig Kick-Off med mina fina arbetskamrater. Supertrevliga dagar med mycket snack, god mat, dryck och underbara skooooogen. Så himla mysigt det är att bara vara i skogen. Alla färger, tystnade och den alldeles speciella doften! Förutom en massa annat bus hade vi eldsprutarskola i mörkret. Skiiitcoolt....så nu kan jag bocka av det på min lista över roliga saker jag vill göra i livet!
Tack alla goa kollegor för två härliga dagar tillsammans, ni ska veta att ni betyder mycket!
 
 
Annars har det mest varit mys den senaste tiden. Hösten har väl faktiskt kommit på riktigt nu och jag tycker det är himla härligt att bara vara hemma och mysa, ibland själv och ibland med vänner. Vi har firat kanelbullens dag, byggt pärlbrickor, lagat god mat som vanligt,idag har vi varit en runda på Vellingeblomman och gått spökrundan och förra helgen hade jag med mina tre favoritkillar på bio för att se Flygplan....MYYYYYYS!!!! Denna helgen gick åt till att jobba, hade en bra, lugn helg i Sviddala!
 
 

Nu ska lillemannen slängas i loppelådan och alldeles strax även jag!!! Kramis
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback