Prag, Halloween och Som vanligt mys!!!

Härliga dagar i Prag...verkligen...superfin stad, otroliga byggnader, goood mat och fortfarande billigt som attan. Kan verkligen rekommenderas starkt! Skulle dock inte säga att det är nån barnsemester...tror vi har gått mer än vad man går när man vandrar i fjällen! Vädret var super, lagom kallt och bara nån enstaka skur som försvann under tiden vi fördrev tiden med en öl på nåt mysigt ställe...åk dit och mys...glöm inte Karlsbron som är ett måste både att gå över och att åka under med båt!

Efter Prag har det varit Halloween bus på hög nivå. Det har blivit något av en favorit hos lillemannen som gärna halloweenar mest hela tiden. Vi har bakat och varit på middag och klätt ut oss och tänt ljus...allt som hör firandet till. Mysigt!!!

Annars har det varit mycket jobb. Hösten har verkligen slagit till med all sin kraft och jag känner mig gaaaalet trött, nästan så att jag blir orolig för mig själv...förmodligen är det bara mörkret som tar musten ur mig, men för säkerhetsskull har vi laddat upp med vitaminer inför hösten och bara tagit denna helgen till att vila. Igår med lite städning och tvätt, men klädd i pyjamas och i lugn takt. Idag har vi blivit bjudna på kalkonmiddag hos mormor och ätit så magen står i sju väder...mmmmm....
Nu blir det alldeles strax sängen och kvällens Solsidan på datorn innan natti. Imorgon utbildning på jobb hela dagen!
 
Kram och Kärlek i höstmörkret!!!

Kommentarer
Postat av: milottan

Underbart det lät med Prag. Med tanke på hur mycket tid som spenderades på Karlsbron, både över och under, så finns det ingen risk att Ni inte återkommer ;-). Blev riktigt sugen på en läskig kakspindel. Smakar gott i en häxmage som min. hehe! Ha en skön vecka. Kram

2013-11-03 @ 21:54:05
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback