Älskade helg, Stoooora Vovve och Snart lite påsk!!!

Leeedigt....leeedigt....så skönt med obokade helger som ändå fylls av mys och trevligheter under tiden som dagarna går!
Fredag blev räkkväll med goa P! Igår ordnade vi pass till lilleman, handlade lite smågrejor....fikade hos fina vänner som har en av de coolaste och största hundarna jag vet och den absolut sööötaste lilla trollflicka jag vet...underbara barn ❤
På kvällen fick vi god middag och massor av prat hos andra fina vänner, härliga helg!

Nu har denna dagen precis dragit igång....idag blir det barnsäker gudstjänst i Limhamns kyrka med gospel och fika...sen bara hemmamys och lite påskfix! Ikväll åker världens bästa till sin pappi, jag tränar och lägger mig tidigt inför två dagpass på jobb!

Kraaaaam på er


Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Kram på dig med!

2013-03-17 @ 09:22:48
URL: http://www.jenny-annsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback