Gummistövlar, APT och Jobb!!!

Nyss hemkommen från APT med jobb. Mycket nya förändringar för oss som jobbar i Malmö och Trelleborg, vissa bättre än andra....vi är ett jäkligt gott gäng dock. Är så trött på vissa saker på mitt jobb ibland men har väldigt svårt att förstå hur jag skulle kunna lämna alla fina arbetskamrater. Vi är ju med om en hel del tillsammans och det inverkar säkert på oss såklart. Underbart är det i alla fall att vi har så himla kul tillsammans!
 
Köpte mig minsann ett par jädrans snygga gummistövlar igår. Svarta men "glossy", kommer vara så himla snygg och DESSUTOM torr om fötterna i höst. Ääääälskar mode som också är funktionellt...förmodligen den gamla praktiska scouten i mig som lyser igenom!
 
 
När det blir kallar har jag spetsat in mig på en goooo fleace-strumpa med en pälskant som man viker över stövelkanten...
 
Nu är det lite soffhäng med en kopp te och Glada Hudik på tv, sen kallar loppelådan för nu är det jobb resten av veckan som gäller. Ons, tors och fre sen ska det firas lite helg!
 
Kramisar från mig <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kussen

Precis dessa har jag. Svarta glansiga.
Haft dem i mer än tre år o de är fortfarande super. Kanonköp!

2013-09-17 @ 22:07:39
Postat av: Isa

Håller med om att goa arbetskamrater är avgörande för att jag fixar ambulanjobbet.
Ps. Snygga stövlar!

2013-09-17 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback