Mosaik, Vagnhallsdans och Underbara kyla!!!

Slurp! Skämde bort mig med gooooda tapas, vin, cappucino och tiramisu igår på Mosaik! Ääälskar att snacka bort en hel kväll med trevligt sällskap och sitta och pilla med tapas!

Fredagnatten jobbade vi! Fullt ös som vanligt och jag kan väl erkänna att jag var ganska trött efter att först ha hållt HLR-utb hela förmiddagen på Center Syd! V livade dock upp kvällen (som vanligt) genom att värma upp innan en tur med dans i vagnhallen...hahaha

Nu ligger jag nyvaken i sängen och hålker tummarna för att få plats på ett spinningpass jag är reserv på....börjar om 50 min, men än är inte hoppet ute, sen ska mitt allt hämtas hem från fafa där han varit och busat några dagar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback