Jobbhelg, Kompisbus och Bokskog!!!

Helgen har försvunnit snabbt! Jobb lördag och söndagnatt... Sov bort heeeela söndagen efter en galen lördagsnatt med MASSOR att göra! Ibland skulle jag önska att jag fick berätta allt för er, ni skulle inte tro mig om jag skrivit om vad folk ringer ambulansen för.....

I torsdags hämtade vi hem bästa polarna för kvällsmys och bus som vanligt, ugnspannkaka och disco med mörkläggning av vardagsrummet var den dagens melodi!
På fredagen stannade vi hemma från alla måsten, sovmorgon och lite fix innan vi på eftermiddagen åkte till S-dala för att hjälpa G plocka bort julen! Fika där och sen hem! Lilleman fick sova hos mormor eftersom jag skulle jobba sen, dessutom skulle de se Disney on Ice på lördagen!

Lördagen bjöd på en härlig promenad i bokskogen vilket var en perfekt början på jobbhelgen...dumt att jag kör dit så sällan...det ska bli ändring på det! Får så mycket energi och så är det ju så vackert!

Nu är jag nyvaken efter denna natten! Ska försöka vända rätt på dygnet med lite kaffe och sen åka och hämta hem drygt 20 kg kärlek från dagis för massor av kvällsmys ❤

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ojdå! Vad hände, har Zak fått bruna linser?

2013-01-14 @ 13:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback