Utbildning, Bröllop och Förberedelser!!!

Jahapp, i helgen är det bröllop på gång. Min fina "plastsyster" (ja, vi kallar varandra det) ska blir fru till sin J! Imorgon eftermiddag i Smyge börjar kalasandet och varar såklart till mitt i natta. Ny klänning är inhandlad, hööööga klackar och så ska jag bli fiiiin i håret av goa K som gärna ville fixa till mig inför festen! Kul att få vara lite prinsessa en dag! Det blev en semesternatt, men sen är det jobb och arbetskläder som gäller på söndagnatt! Härligt med kontraster tycker jag!
 
Idag har det varit HLR utb nere i Västra Hamnen för rejäla karlar i ett skitigt lunchrum med nakna brudar på väggarna! Så roligt att komma ut och träffa alla möjliga olika sorters människor i jobbet...det är det bästa med mitt jobb tror jag faktiskt. Älskar att få träffa olika människor i all världens olika miljöer, både när jag håller utbildningar men också såklart i mitt ambulansjobb.
 
Jaja, nog svammlat (stavas det så?)! Nu har jag lämnat min fina lilleman till fafa och W, kom hem för en liten stund sen och sitter nu uppkrupen i soffan framför Skavlan med ett glas vin!
 
Snart natti för mig!       Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback