Fix, Blondie och Mys!!!

Idag har det varit fullt ös kan man säga! Iväg till frisören i morse och fixade bort allt solblekt gulaktigt till lite mer platina askblont! Snyggt som vanligt när jag varit där och nöjd är jag!

Efter det fick jag äran att träffa en alldeles ny liten kille och hans fina föräldrar A o J! Bebissnusande och lite kaffe var hur mysigt som helst!

Hämtade lilleman tidig eftermiddag och körde och handlade. Sen har det varit hemmafux resten av dagen...tvätt och middag! C kom och höll oss lite sällskap!

Har letat och letat för att kunna få upp en text jag gillar på en av väggarna här hemma och har tillslut och efter många om och men lyckats. Paketet kom med posten idag och ikväll hjälpte C mig upp med det! Lite pill kan man nog säga men fint som snus nu när det väl är klart!

Lite raketspel innan läggdags för lilleman och vem som vann behöver jag nog inte berätta...


Kommentarer
Postat av: Momo

Fint blev det!

2012-09-27 @ 06:48:22
Postat av: mamams

Visst var han gullig, lille G :)
Vilken fin text du valt - känns klockren!
Kramar

2012-09-27 @ 21:20:31
Postat av: Josephine

Texten passade verkligen in på dig!

2012-09-29 @ 12:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback