Finbesök, Köplycka och Tidig kväll!!!

Idag har det varit en lugn dag! Lite tvätt fixad, hämtat dockor till en HLR utb jag ska hålla på lördag, städat lite och så fick jag minsann fint besök! Arbetskompisen J och fina lilla M som snart är 1 år kom och fikade lite. Goa goa unge...så fin och nyfiken som få!

Kvällen efter dagishämtning på cykel har varit lugn. Legobygge, varm dusch, fotbad för både lillbus och mig och middag framför tv:n...sen frångick vi alla regler om att sova i egen säng mitt i veckan så det finaste jag har sover nu gott i min säng och för mig kommer det bli en tidig kväll också....trööött...

Måste också få visa mina nya fiiiiiningar...fina fina skor till spinningen! Tänk vad glad man kan bli över lite konsumtion...jaja, det var jag värd...


Kommentarer
Postat av: jonas

Hade du jobbat natt istället så kanske vi kunde ha setts. Några av dina kollegor fick en transport till Göteborg.

2012-10-24 @ 02:51:50
Postat av: Lotta

Konsumtion.............vägen till äkta lycka.

2012-10-24 @ 08:41:44
Postat av: Sara

Mysigt det låter. Jag har blitt bättre o läsa både blogg o fb. Kram <3

2012-10-24 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback