Iiiiikea, Ljus och Lugn...

Kom iväg en sväng till Ikea idag...konstigt det där, skulle inget speciellt köpa men hur slutade det?!? Jodå, med en fin gungstol, dörrmatta, filt, gardinstång och ljus så hela julen är räddad!!! Mysigt blev det med stolen, ska bara klä om dynan i nått grått istället!

Ikväll skulle jag hålla HLR-utb, när jag väl kom dit hade det blivit nåt missförstånd så det blev inget...åhhh....arg blev jag! Har varit och hämtat dockorna, stressat hem från Ikea och dessutom inte kunnat följa med min lilleman på simskolan....
Åt middag hos fina L med familj, skruvade upp min gungstol, men sen...sen har jag gjort INGENTING...håller på och övar på det faktiskt! Att göra ingenting....är dålig på det, men det går på rätt håll...övning ger ju färdighet....

Nu natti, upp i ottan för ett dagpass imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för en mysig eftermiddag på ikea :-) Fint det blev med gungstolen men förstår att du vill klä om dynan :-)
Krya på er.
Kram

2012-11-17 @ 20:53:39
URL: http://nillasnyaliv.blogg.se
Postat av: Anette lindskog

Mmmm...;)

2012-12-06 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback