Ledig tid, Oasen och Sommardagar!!!

Oj vilket fint väder vi haft flera dagar nu! Det är min ursäkt för att jag varit dålig på att uppdatera....livet kom helt enkelt emellan. Massor av solmys har det blivit i alla fall och mys som vanligt. Ni vet ju sen innan att jag gillar det där med att göra ingenting! Först jobbar man som en tosing och sen gör man ingenting några dagar...liksom laddar! Sen är man redo att gå in på 100% igen. Som nu tex, idag har det varit busfabriks-kalas, imorgon jobba 11 timmar o tvätta på kvällen, tisdag jobba 11 timmar, onsdag HLR-utbildning, torsdag hämta två busungar på dagis tiiidigt och busa tills det är dags för fotbollsskola på kvällen, fredag lite lugnt, lördag jobba 13 timmar på natten, söndag likaså....ekorrhjulet i ett nötskal, men som vanligt äääälskar jag det!

Dessa dagarna som gått sedan valborg har bara innehållit en natts jobb, och annars bara myyyyyys, i vår oas H-dynge!!! Vi har blåst såpbubblor, lagat goooo mat, högtryckstvättat (eller då låg minsann jag och solade), träffat goa vänner, sovit länge, druckit gott vin (Morbergs rosé var super kan jag berätta), spelat spel på våra iphonar och kelats! Bjuder som vanligt på en go bildbonanza för att bevisa att jag talar sanning:

























Härliga bilder om jag får säga det själv....mys i stora lass!

Igår stack jag och goa L till blomsteraffären och shoppade loss. Som vanligt blev det mer, mer, mer till vår fiiiina balle! Snart tror nog grannarna att här flyttat in en riktig pensionär som det blomstrar här...mysigt är här i alla fall, speciellt på kvällen. Nu odlas här timjan, mynta, rosmarin, persilja, paprika, chilli och potatis....hahahahaha....förutom alla blommor då alltså.....(lite gryniga bilder, men håll till godo:







Om ni undrar varför det ser ut som om ni kommit till nåt långtbortistan-land med alla masker och buddhor sånt så beror det på att vi har som tradition i denna familjen att alltid köpa nåt resminne med oss hem till ballen!

Nu blir det lite nervarvning innan det är dags att krypa till kojs!

Natti från mig!


Kommentarer
Postat av: Susanne G

Vilka härliga bilder och underbart mysigt på eran balle!

Kram Susanne

2012-05-06 @ 22:25:51
Postat av: Fafa

din sida e möe bättre än Aftonbladet/Kvällsposten/ TA/Vakna/Vakttornet/samt flera...

Keep it up Nettan !!!

Kärlek m.m. F



2012-05-10 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback