Våååår, Feber och Massa mysch!!!

Nu var det ett tag sedan igen... Ja, ni får nog helt enkelt vänja er vid att jag kommer och går precis som jag vill. I vissa perioder är det såååå roligt att blogga och gör det mest hela tiden, i andra tappar jag suget lite och då blir det lite längre uppehåll. Men titta in med jämna mellanrum och lämna gärna en lite kommentar, det sporrar till att skriva oftare ska ni veta!!!

Jahapp, sedan sist har det hänt massor. Jag har jobbat såklart, hunnit med en mysig middag hemma hos lillemannens favvo-tjej och hennes familj. Där började dom redan så smått öva på hushållssysslor tillsammans ;)



I fredags var jag ute med några arbetskamrater. Vi började med möte på stationen för att sedan spela bowling och käka på O´Learys (eller hur det stavas). Sååå himla kul det var att bowla, har såklart gjort det förr, men det var väldans längesen. Får jag säga det själv så var jag en M.Ä.S.T.A.R.E....!!!! Hahaha, go känsla när man strikar!!! Kvällen avslutades med ölande på Fagans, och en obligatorisk cheeseburgare på Mc Donalds innan bussen ut till lilla Limhamn!!! Tog en del bilder, men de blev såååå suddiga. Här är i alla fall bowlingesset själv!



Dagen efter åkte jag ner till H-dynge där lilleman redan var. Daddy J har varit iväg på sitt i helgen! Det blev en riktig slöddedag och lilla jag var ganska trötter efter kvällen innan! Hur som helst så har vi som vanligt ätit en massa gooo mad , njutit av vårvädret, varit på musjakt, och myyyst massor i våra pyjamasar!
















Lillemannen låg och somnade framför tvn på söndagkvällen, vilket ALDRIG händer och plötsligt hade han fått feber. Det blev bra redan dagen efter, men det är ju hemskt rent vad det känns i mammahjärtat när dom små liven är sjuka. Vi har ju dessutom en kille som (peppar, peppar) inte är sjuk så ofta, så lite feber slog ut honom totalt!



Ny dag, nya möjligheter! Vi ses alldeles snart igen det loooovar jag!!!

Kommentarer
Postat av: kusinen

ameeen, bilen på musstackaren?!

tänk på en annan som gråter för minsta lilla.

sitter här på jobb nu med tårar i ögonen.

förlåt, det är jag som är knäpp! : )

hoppas allt är bra med er.

vi måste ses snart igen.

lite mat&vin&snack - I miss.

puss & kraum på er alla 3 ♥

2012-03-02 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback