Planeter, Mera vår och Lite fest!!!

Lillemannnen har ju haft lite drömmar om ett rymdrum och jag visade er för ett tag sen att vi var på god väg med detta. Nu har dock pricken över i:et kommit och satts upp, planeterna! Superfint tycker jag och lilleman är nöjd som få! I taket sitter en sollampa och stjärnor som lyser i mörkret, nattlampan är en måne, i fönstret hänger ett litet stjärnfall som lyser och nu dom fina planeterna på väggen!



Har haft den äran att få jobba i helgen, men vi var lediga tillsammans i fredags så det kändes helt okej! Det gick helt enkelt inte att vara inne i det fantastiska vädret som var, så först tog lilleman och jag en fika på Limhamn och sen handlade vi fredagsmys med oss hem och gick ut hela la familia och sparkade lite fotboll! Kvällen spenderade vi med fondue och filmmys!





I lördags fyllde min kusin 18! Då blev det lite middag hemma hos dem efter jobb och sen tag jag med henne ut på en liten drink bara för att!!! Det blev ändå en hyfsat tidig kväll eftersom jag skulle upp och jobba vidare i söndags!



Imorogn är det dags för lite mer mys med familjen, det blir nog lite fix under dagen och kommer avslutas med middag härhemma på kvällen tillsammans med famo!!

Nu te och "Får vi följa me", sen natti!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint o gött,Fafa

2012-03-07 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback