Balkongfix, Familjetid och Badmannen!!!

Nu är den här!!! Ja, jag vet att jag skrev det i förra inlägget också, och säkert i inlägget innan det också, men då var det bara för att man verkligen VILLE att den skulle vara här, NU är den här "PAU RRRIGTIGT"!!!
Av den enkla anledningen har lillemannen och jag idag haft riktigt fix på "ballen"! Vår stora fiiina balle har blivit tip top inför kommande säsong! Var i H-dynge i helgen och då tog W och lillemannen och jag en tur till en superduper mysig trädgårdshandel i Skivarp!!! Där handlade jag loss på sticklingar och grejor, och dessutom en supergullig lite planterings"trappa" att ställa mina verk på! Ni får se en liten kik här på resultatet:



Helgen har spenderats i H-dynge som jag skrev. Goer mad har det intagits och också gotte vin och annat smått och gott. Har varit ute så mycket det någonsin varit möjligt, och haft rosor på kinderna varje kväll. Snodde med hem fina kvistar från päronträdet som nu satts i vatten och dessa ska nu få slå ut och fungera som påskris!!! Mysch! Lite bildkavalkad från mysiga dagar:












En liten bild på min "tös" som ville ha en tofs i håret...;)...buuuuuuus!!!



Även förra veckan hade vi äran att vara lediga en dag och träffade såklart bästa kompisarna då som också var lite lediga. Drog till lekan och hade med lite pannkakor att fika på! Alltid lika mysigt att ses...



Nu ska jag plantera om mitt olivträd och tända lite värmeljus på ballen för att få den rätta känslan, sen är det snart dags för vinkväll brudar, eller vad säger ni?!?!?!

Avslutar med en ny favvobild på vårt goa lilla troll:

       Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Så mysigt! Det börjar bli dags att röja undan det som förvarats på balkongen nu. Men var ska man göra av allt??? Hahaha! Vi har iaf en underbar tid framför oss. Pyssla, plantera och bona in sig på balkongen.



Kram

2012-03-20 @ 22:18:18
URL: http://mssjollan.blogg.se/
Postat av: Jenny-Ann

Pärlan, snöra på dig skorna. Stick ut på en runda. Behaglighetstempo eller intervall spelar ingen roll. Friheten, luften och ny energi - det är värt det, eller hur?!



Det är kul att inspirera och inspireras. Jag blev ju sugen på balkongfix. Tack för den :-)



Kram

2012-03-21 @ 07:34:17
URL: http://mssjollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback