KK, Kina och Cykeltur!!!

Slurpelislurp! Ikväll ska det ätas på goaste kina med famo o J!!! Det är en liten tradition vi har återkommande eftersom Daddy J har ätit där med famo sen han var liiiiiden!!! Söta familjen Wong tycker det är kul att det blir fler generationer! Kan nog inte bärga mig, utan MÅSTE nog ta deras goa goa vårrulle till förrätt!!! Den är bara sååå god! Mmmm, perfekt med lite kina eftersom jag varit duktig och cyklat idag!!!

Dagen har spenderats på KK-gyn avd! Kul med lite ombyte, men alltid lite extra trött när jag varit på en för mig ny avdelning!

Återkommer med nån mysbild från Kina...

Och till dig Daddy J, du har gjort ett bra val...:


Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback