Jubbehelg, Fredagsmysch och Sängkamrat!!!

Idag har det varit jobb igen! Varit på "dagbil" med gubben E!!! Kört lite transporter på härsan och tvärsan och hunnit med ett och annat larm och nån förtur också. Till lunch svängdes det ihop gulaschsoppa som faktiskt blev superdupergod trots tidsbristen!

Efter jobb kom jag hem till världens finaste lillkille som haft bästa W här som barnvakt mellan det att Daddy J for till sitt jobbande och att jag skulle hinna hem. Tur var det för vi fick en hel timme övertid, så det blev sent!
Väl hemma blev det chicken nuggets med goa grönsaker i soffan och film på tv! FREDAGSMYS!!
Ikväll nannar bus hos mig eftersom Daddy J jobbar sent, sent! Åhhh vad mysigt vi har så den lille godbiten innan han somnade efter en saga!

(En liten hemlis till dig Daddy J måste jag berätta! Mitt under sagan släpper sötegöte en fis, sen ler han fuínurligt och utbrister " OJ!! Och i pappas säng...säg inget till honom....")

Vet inte om jag egentligen är så trött som jag känner mig, eller om jag helt enkelt lääängtar efter att få krypa ner sidan om lillemannen, skit samma vilket! Natti på er alla och ha en goooo helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e bara goaste !

2012-01-27 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback