Nyklippt, LEGO och Pasta Vongole!!!

Jippiiiie! Idag har jag ansat till håret och dessutom fått det lite ljusare som sig bör när det börjar lida mot ljusare årstid! Nöjd är jag och fick lite lugg också! Is´s sooooo 2012... ;)



Lillemannens LEGO ligger alltihop i en enda STOR låda. Han har en massa fina rymdstationer, brandbilar och flygplan, men vi bygger sällan på riktigt eftersom det är ett massivt jobb att bara hitta bitarna. Denna veckan har jag dock gått med på att ha vårt matbord i vardagsrummet som lego-bord. Vi bygger alla figurer och jag har nog svårast för att slita mig därifrån, såååå himla roligt, som att lägga puzzel ungerfär!



Fixade fram en Pasta Vongole idag...eller ja, vongoloe är väl den speciella sortens musslor (hjärtmusslur tror jag) och jag använda blåmusslor, men gott blev det. Daddy J var nöjd med mig, men lillemannen tog köttbullar till sin pasta!



Imorgon väntar jobb på dagen och sen ska helgen spenderas med la familia. Det blir fredagsmys, sovmorgon, middagsbjudning med släkten och fotbollsträning. Hoppas på att lillemannen hinner med att leka lite med kompisen P också!

Kramis kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött ! Fafa

2012-02-10 @ 23:35:50
Postat av: Jenny-Ann

Ni får komma hit och bygga LEGO med oss :-)

2012-02-13 @ 21:03:10
URL: http://mssjollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback