Paddan, Förkylning och Kalasförberedelser!!!

Här kommer det...första inlägget från paddan!!! Jippie!!! Kan väl villigt erkänna att jag inte riktigt förstod vad vi skulle med en padda till. Vi har ju vår dator..och våra iphonar...men nu, nu förstår jag precis! Den här lilla saken gör nämligen att jag inte behöver slåss med någon om platsen framför datorn förstår ni, nä, nu kan jag fixa iväg ett litet inlägg här på bloggen precis när jag vill! Jippieee!!!
Så, förutom det är jag förkylder, snorig och trött och allmänt ynklig, traaadigt men känner att det nu går på rätt håll i alla fall. Tur är det för till helgen ska vi ha kalasbonanza härhemma. Barnkalas på lördag, kusinen med familj på mys på lördagkväll och vuxenkalas på söndag! Phew, tror i alla fall att jag hittat en meny till det mesta som inte tar livet av mig innan allt är gjort. Detta året har jag också lyckan av att Daddy J är ledig och finns med på körschemat för alla festligheter! Lite lättare att ro i land en liten lagom sammankomst med 15 5-åringar när man är två vuxna än när man är ensam som jag var förra året, kul ska det bli i alla fall och lilleman bubblar av förväntan!
Jahapp! Mer vettigt än såhär har jag nog inte att komma med idag, änsålänge får ni klara er utan bilder, för jag vet inte lättaste sättet att föra över bilder från iphonen och hit...det kommer dock min kära Daddy J lära mig så fort han sett detta inlägget, vilket han kommer göra om typ 10 sekunder för han sitter ju vid den andra datorn...hahaha, vilken romantik!!! Underbart!!!!
Natti på er alla och låt det värsta i världen drabba Idioten Breivik!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Denna teknik!!! Nu förväntar jag mig en massa inlägg från dig ;)



Kram på dig och hoppas traaaadigheten försvinner snabbt!

2012-04-18 @ 07:12:18
URL: http://mssjollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback